Bestellen & retourneren

EEN ORDER PLAATSEN BIJ LEV!

Wanneer je alles gevonden hebt op de webshop, kun je via het winkelmandje je order verder afronden. Check even of de juiste artikelen en maten in je mandje zitten. Ga verder naar de check-out en controleer of je persoonlijke gegevens kloppen zodat je de bestelling zo snel mogelijk binnen hebt. Speciale wensen en/of opmerkingen? Deze kun je aangeven in het opmerkingenveld. Eventuele wijzigingen kunnen na het plaatsen van je bestelling niet meer worden gedaan.


- WANNEER ONTVANG IK MIJN ORDER?

Voor alle orders geldt:
Op werkdagen voor 15:00 besteld, zelfde dag verstuurd met PostNL/DHL* Portokosten zijn voor eigen rekening. Ook bij retourneren.

(Muv onverwachte calamiteiten, dan is het uiteraard mogelijk dat er enige vertraging kan ontstaan)



- VERZENDKOSTEN

Wij brengen verzendkosten in rekening. Je kunt zelf kiezen voor een vervoerder. Afhalen is uiteraard gratis.

Indien je de order retourneert zijn de portokosten voor eigen rekening en dien je de track&trace op verzoek te kunnen aanleveren.

- RETOURVOORWAARDEN

  • Het artikel is voorzien van ons label, eventuele veiligheidstags (Josh V) en is uiteraard onbeschadigd.
  • De kassabon dient altijd aanwezig te zijn bij retournering. 
  • Het artikel is niet gedragen (zitvouwen) of gewassen en dient ook geen parfumgeur of make-up vlek te hebben (passen mag natuurlijk altijd). We hanteren hiervoor strikte regels!
  • Klachten, manco’s en defecten dienen na ontvangst tot uiterlijk 2 dagen na ontvangst gemeld te worden. 
    Wij geven geen garantie op losse naden, knopen of soortgelijke klachten na het dragen van artikelen.
  • Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour.
  • De kosten voor het retour sturen van jouw pakket zijn voor eigen rekening.
  • Retourneren is geheel op eigen risico, wij adviseren track en trace altijd te bewaren. Wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte pakketten. Wij adviseren goederen verzekerd of aangetekend te retourneren!
  • Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben!
  • Indien pakketten niet aangenomen worden op het opgegeven afleveradres (vervoersbedrijven zoeken het dichtstbijzijnde afhaalpunt) blijft de retourtermijn van 14 kalenderdagen gehandhaafd.
  • Schoenen: de schoenendoos mag niet als verzenddoos worden gebruikt, hierbij zijn we genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen (voor het aanschaffen van nieuw verpakkingsmateriaal).
  • Let op: gebruik bij het aanmelden van jouw retour het volledige ordernummer EN hetzelfde e-mailadres als waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
  • Na aanmelding kunnen de artikelen geretourneerd worden naar: LEV! Westeinde 161, 7671EN VRIEZENVEEN
  • Wij verwerken jouw retour binnen 14 dagen. Hou er rekening mee dat de verwerkende instantie Mollie ook 2-4 werkdagen hanteert voor het terugstorten van jouw betaling. Dit gebeurt altijd op de wijze waarop je zelf hebt betaald (Bv betaal je met creditcard dan wordt het daar ook weer op gecrediteerd)



Wanneer je niet helemaal tevreden bent over je artikel, mag je deze binnen 14 dagen retourneren. Op sale items gelden uitzonderingen, dit staat vermeld op de desbetreffende pagina.

Ruilen is helaas niet mogelijk, je kunt het artikel eventueel in een andere maat op de shop bestellen. 

*check de pagina van onze vervoerders voor eventuele vertragingen.